Contact information

Theodore Lowe, Ap #867-859 Sit Rd, Azusa New York

We are available 24/ 7. Call Now.

دستور پخت ماهی با اسفناج و انبه ارگانیک | رادیونوجوان

دستور پخت ماهی با اسفناج و انبه ارگانیک

این دستور غذایی علاوه بر ویژگی ارگانیک بودن ،سرشار از مواد غذایی و آنتی اکسیدان های مفید برای بدن است ، سعی کنید برای این غذا از ماهی های روغنی استفاده کنید .

برای چه ما این دستور را دوست داریم

برای تهیه این غذا از ماهی های روغنی استفاده کنید ، ماهی های روغنی سرشار از امگا 3 هستند مثل ساردين، آزاد، خال مخالي، قزل‌آلا، شاه‌ماهي و مارماهي
این بشقاب ماهی روغنی با بافت محکم و اسفناج غنی از آهن به پایین آوردن فشار خون و جلوگیری از سردرد وسرگیجه کمک می نماید. آنتی اکسیدان های موجود در انبه به داشتن چشمی سالم کمک می کند،در حالی که چیلی ،سیر و زنجبیل باعث ترویج گردش خون و هضم سالم وهمین طور باعث دفع آب اضافی بدن می شود. خداحافظ نفخ!

organic-2-2
دستورالعمل:

اگر وقت دارید ماهی را برای اینکه کاملا تمیز شود نیم ساعت قبل از پختن، در کاسه  بزرگ آب نمک(یک قاشق سوپخوری نمک با 3⁄4 لیتر آب ) بخیسانید.فر را از قبل با 350 فارنهایت گرم کنید.ماهی را با حوله کاغذی آهسته خشک کنید و در ظرف سرامیکی بزرگ قرار دهید.نمک بپاشید و داخل ماهی را با زنجبیل ،چیلی و سیر پر کنید.برشی ورقه ای از لیمو در بالای هر ماهی قرار دهید.خردل ، آبلیمو ،روغن زیتون، 8 قاشق سوپخوری آب را مخلوط کنید و روی ماهی ها بریزید.با کاغذ فویل بپوشانید و به مدت 25-35 دقیقه یا تا زمانی که وقتی چنگال می زنید تکه های ماهی به راحتی جدا شوند بپزید.

در این حین سس را آماده کنید.گوشت انبه(مانگو) و آبلیمو و روغن زیتون را در غذا ساز یا مخلوط کن ،کمی مخلوط کنید و کنار بگذارید.قابلمه بزرگی از آب را بجوش بیاورید واسفناج ( حدود 200 گرم ) را حدود 30 ثانیه یا تا هنگامی که پژمرده شود بپزید.اسفناج را در آبکش بریزید و سپس برای توقف پخته شدن آن رویش آب سرد بریزید و دوباره آبکشی کنید.ماهی را در 4 بشقاب بگذارید.اسفناج ها را به 4 قسمت تقسیم کنید و اگر دوست دارید در کنار هر بشقاب قرار دهید.مقداری از سس انبه را روی ماهی بریزید و باقی را در کاسه کوچکی بریزید و سرو کنید.

منبع :آی بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 1 =